Followers

Friday, March 20, 2009

Aksi hero tido

Kali nie aku nk post n3 aksi2 anak aku tgh tido...so ape lg...jommm layan aje...



Masa nie tk ingat la dia bape bln...tp mmg btl2 tido tue...tp ngantuk nyer psl, tk sempat hbs mkn dah lentuk...



Hahahhaha...yg nie mmg ikut sebijik perangai aku...tido terbukak hbs mulut ngam mata..mujur tk msk lalat dlm mulut...

Batal busuk mmg tk leh hilang...smpi kan leh pilih yg mana yg best...eeeiii...


Masa nie maybe tgh mimpi blaja kungfu...nk wacaaa sape la irfan...ooo..tau dah...nk slamatkan bantal bucuk dr jatuh...

Yg nie lak...tgh2 duk main n ckp srg2..tiba2 je senyap...tgk2 dah keras tido..hahaha...

Tp tue la...anak nie mcm2 ragam kan...mcm tue la jgk mak n ayah kite bela kite masa kecik2 dulu...dah ada anak sendiri baru tau mcm mana...

2 ari lps...irfan minum air dkt tilam dia...aku dah pesan dkt dia suh minum elok2..nt karang tumpah...kalu tumpah, nt ibu lepuk...itu la kata2 aku..then masa aku duk masak kat dapur, dia mai la dkt aku...dia ckp...ibuuuuu...senyum...senyum...aku pelik dah nie..apehal suh aku senyum...

Aku pon masuk la kat dlm..tgk2 air dah tumpah..kalau korang jd aku..korang jd tk nk mrh? 4 sure la aku tk jd nk mrh...sbb awl2 lg dia dah suh aku senyum...uhhuuh...nie la anak jantan srg...pandai la jgk ambk hati

No comments:

Related Posts with Thumbnails