Followers

Monday, May 10, 2010

Citer Yg Dah Basi

Hi semua...rasenyer udah lama aku tidak ke udara....malas bercampur ngam tk de mood...muahahha...sbb tue umah aku giler bersawang....mmg tahap dewa la...

Exceli aku nk citer psl blk ganu masa awl bln 4 ari tue...dah byk kali buat draft...tp tk terpublish jgk..uhuhuuh...punya la tk de mood...byk benda yg nk dimsk kan dlm blog, cuma penyakit M mmg menyerang aku...

Blk ganu ari tue ada la dlm 5ari gt...ptg jumaat bertolak dr TM...pastu dr awl2 lg hubby dah pesan dkt aku suh bg tau mak kata dia nk mkn nasi minyak mak mertua...muahahha...lauk lak nk gulai ayam kg....

Pastue mok aku ape lg...ari sabtu tue mmg dia tk g pasar...aku lak heran..biar btl mok nie...rase mcm mimpi je..biasa kalau ari sabtu + ahad, mmg dia g pasar payang tlg aboh berniaga...dr awl pg lg dia kalut nk msk...ada la jgk dia panggil 2-3 family makcik aku...ari jumaat ptg aboh dah siap sembelih ayam kg...dlm 3 ekor rasenyer...

Aku just tlg2 gt je la..nk berdiri lama2, wase mcm tk larat aih...pd ari kejadian, mok msk nasi minyak, gulai ayam kg, acar rampai + ayam msk merah....uhuhuhu...aku mmg mkn byk gak la...org kata balas dendam..bila sendiri msk nasi minyak, ada je slack...uhuhuuhu...jom layan gambo k...

~Nasi minyak~

~Gulai Ayam Kampung~

~Ayam Masak Merah~

~Acar Rampai~

~Keropok Lekor Trg~

1 comment:

ZIG said...

sokmo jeles tgk acar tue......kembang mulut..kecur liur

Related Posts with Thumbnails