Followers

Friday, February 3, 2012

Menyepi Lagi

Assalamualaikum semua...maafkan saya...kali nie agak lama jgk saya menyepi dari blog...dkt 2bulan jgk tue..rindu mmg rindu nk coretkan sesuatu...tp agak kesibukan...bila ari cuti lak, kalau waktu siang...duk berebut notebook lak ngam anak sy yg kecik...dia siap panjat kerusi nk menekan keypad skali...fuhhh...drpd ada idea, terus hilang...bila waktu malam, mata pon dah layu...muahaha...

Selama 2bulan ni macam2 cerita ada...tk terdaya nak lalui semua tue...tp nk buat mcm mana...hidup perlu diteruskan...sebut hujung tahun dan awal tahun...mmg waktu yg amat sibuk untuk menyiapkan kerja2 di pejabat...apakan daya...nama pon makan gaji...kena la jgk buat kan...

Dalam masa yg sama, gatal jugak nk ambk tempahan kek, tat, apam dan yg terbaru cup cake...fuhhh...kalau ikutkan, terpaksa gak korbankan masa tido...cam org tk btl gak jdknya...disebabkan rehat tk cukup..bercampur lak keje di pejabat, mmg saya stress...tambah2 ngam kerenah anak2 yg makin byk ragam...sop2...siap g jumpa doktor gak...sbb saya tkt kena serangan jantung lak...alih2 doktor cakap maybe angin dlm bdn byk + rehat tk ckp...tambah time tue musim buahnye lagi...so saya kena blaja mcm mana nk kawal stress...

Saya tak nk sembang banyak..kat sini saya nk share beberapa gambar tempahan yg tk seberapa dr sy...saya budak baru nk blaja...lps nie byk lagi yg nk diperbaiki...utk rakan2 blogger, jgn segan silu bagi komen yg membina utk saya...terima kasih jgk buat customer2 saya yg tk putus2 menyokong bussiness saya...lebiu all :)

~Apam bercorak angry bird~

~Apam Dot2~

~Apam Dot2~

~Apam Bercorak Luv~

~Angry Bird Cake~

~Japanese Cotton Cheese With Fruit (Versi kek dan cup cake)~

~Dari atas : Carrot cake~
~Dari bawah sebelah kiri : Blueberry chocolate cake, Blueberry cheese cake, Chocolate moist cake~

~Chohoclate Cup Cake With Buttercream Deco~

4 comments:

Patyskitchen - Exploring Global Flavor Around The World said...

Salam Ina..suka yang angry bird tu..kreatif betul la Ina ni

[leily.laily] said...

ghajen la mu..
best wwooooo.. =)
kl aku jd jiran best op..
ari2 blh hulur tray.. heheheh

mekcumil said...

eh awak..lama jugak awak menyepi eh... saya ade gak maghi umoh awok ni..tp senyap jer..saya tubik ar semula.. kali ni ade hok baru ngan kek2..comel2 kek awak... kalau la awak duk dekat,time ade majlis kat opis leh order ngan awok..tp awok jauhhhhhhhhh..... awok, nok kabor se... 143 ke awok

KOALAJEPONG said...

@kak paty's kitchen : wkum kak...hik2..tk de la kak...itupon ina dpt idea dr rakan2 blogger jgk...mekasih kak ;)

@leily : bules2...mari pindah selalu naaa...

@mekcumil : hik2...biala tue...tuan umoh blk kg..tue yg lama sonyap

Related Posts with Thumbnails