Followers

Monday, November 24, 2008

1st time

Assalamualaikum n morning semua....kalau ikutkan, nie la 1st time aku t'babit dgn blog + ada blog sendiri...tk pernah t'pk nk ada blog...psl nyer aku nie bkn nyer jenis suka menaip..pah tue dgn tk de idea nyer lg...selalu t'pk, nk taruk ape la dkt n3 kan...

tp bila memikirkan zaman la nie, leh kata ramai yg dah ada blog, aku pon teringin jgk nk ada 1...hahaha...pape pon, thanks to my husband...sbb dia yg createkan blog nie utk aku...aku nie nama je programmer, tp bab2 dunia blogger nie, aku mmg kayu skit...kayu bercampur dgn malas...hehehhe...lg 1, perkara paling penting skali, aku nie bkn nyer kreatif bab2 design nie..so aku serah kan aje semua tue pada yg pakar....muuuaaahahhaha...

ape benda lg yer nk cite nie....
lately, anak aku..muhammad irfan makin buas...mmg menguji kesabaran aku yg tk sebrape sabo nie..uhuhuh...bila la nk sabo ek....pah tue dah reti mtk bukak karton.....dia nyer slang mcm nie..."bukak kattoon"...hahaha...


pas tue kalau dia rase cite tue dok best, dia mtk la tkr channel karto yg lain lak...ntah ape2...la nie pon doh manja bebeno...


pas tue la nie pantang nmpk bdk kecik..duk panggil..baby..baby....tk pe la irfan, ibu bg irfan practise dulu yer...ahhaha

No comments:

Related Posts with Thumbnails