Followers

Tuesday, November 25, 2008

koleksi tuperware

sowi la gee n geng2 semua..psl ari nie bz benonyer duk wat koje....lg tension bila buat2 tk jd, tue yg lg duk pening tengok....hahhaha...

so sementara tgg report aku jln, aku update la skit kat sini....aku tau arr gee mu dok sabo nk tengok nie...aku saje la nk bg muorg semangat skit nk melebur sen beli barang tupperware...heheheh... ni la antara koleksi yg aku ada selama aku duk kumpul dlm 1 thn nie...

koleksi tuperware color kuning aje
yg nie rice dispenser..leh simpan beras sehingga 10kg...muat2 la bila bubuh...sgt effective...
yg nie plok antara koleksi yg dpt aku free dr upline + beli dr promotion hostess level 1...ada jgk promotion ikut pd katalog...

koleksi bekas2 air

koleksi tuperware kombinasi color kuning + oren

koleksi tuperware color oren aje

koleksi legacy floria...mmg best bila time buat mkn2...

koleksi one touch...leh isi kepek2..or biskut..mmg kedap udara

koleksi freezer mate...sesuai letak dkt bhgn beku...taruk bahan mentah

square round set...leh jgk letak dlm peti ais bhgn bwh...aku letak tepung....mcm2 kegunaan

yg nie nama dia modular mates...bleh la nk bubuh brg mkn sprt gula, teh, magi ke...ikut suka la..bubuh selagi muat...hahahha...

No comments:

Related Posts with Thumbnails