Followers

Wednesday, November 26, 2008

manik oooohhhh manik

Actually b4 bulan pose ari tue, aku n the geng ada join kursus jahitan manik asas...siap panggil cikgu mai sini...ape yg aku leh kata, mmg best blaja jahitan manik nie...kalu ikutkan, aku mmg kayu bab2 keje seni nie..psl memerlukan ketelitian, ketekunan, kesabaran n masa la....pape pon, bg aku berbaloi la bayar rm150 dkt cikgu amoi...psl byk benda yg leh dipelajari....

aku sendiri pon dok tau mcm mana tetiba je leh timbul rase membuak nk blaja jahit manik...kat sini aku nk tempek beberapa hasil jahitan aku yg dok seberape nie....

yg nie bj mok aku...blk raye ari tue, beria dia nk aku jahit dkt baju dia...hehehhe..nama jahitan nie...pintalan gabungan...aku buat 2 layer
baju mok aku nie, aku just jahit dkt bhgn lengan je...tk sempat la nk jahit dkt bhgn lain

nie dkt bhgn lengan baju

yg nie lok nama jahitan tue pintalan 2 layer..yg dkt leher nie, jahit jelujur biasa je tp 2 layer gak

dkt bhgn bawah bj pon aku jahit jelujur biasa, ada 2 layer bahagian asaleher

nie dkt bhgn bwh baju...aku jahit jenis piramid

dkt bhgn lengan aku jahit bunga bintang separuh...

leher aku jahit corak piramid gak

No comments:

Related Posts with Thumbnails