Followers

Thursday, January 8, 2009

Parti Tupperware

Assalamualaikum w.b.t. dan salam sejahtera....

Untuk makluman semua, saya akan mengadakan parti tupperware yg akan diadakan seperti maklumat di bawah:

Tarikh : 11/01/2009 (Ahad)
Masa : 2.30 petang
Tempat : No. 22, Jalan KMP 2A/2, Kota Malim Prima, Tanjong Malim, Perak (rumah saya)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Antara aktiviti-aktiviti menarik yg akan diadakan adalah seperti berikut:
1. Demonstrasi memasak piza menggunakan tupperchef fryer
2. Demonstrasi rice dispencer
3. Speech on business plan/second income
4. Stock Clearance on tupperware's product
5. Lucky draw
6. Jamuan minum petang

Untuk pengetahuan semua, pada hari tersebut, kita akan menunjukkan cara-cara bagaimana memasak piza menggunakan tupperchef fryer (tidak menggunakan oven/ketuhar gelombang mikro). Tetamu yang hadir mendapat peluang untuk merasa piza panas terus dari dapur. Memang mudah dan cepat.

Selain daripada itu, saya ada menjemput pemilik stokis tupperware cawangan Shah Alam, Optimum Power iaitu Pn. Normah Mohd Nor dan juga upline saya Pn. Suhaila Alang Mahat serta Pn. Zakiah. Tetamu yang hadir boleh berkongsi maklumat tentang produk tupperware dengan mereka yang lebih arif.

Sekiranya ada sesiapa yang berminat untuk menyertai parti ini, sila maklumkan kehadiran sebelum atau pada 09/01/2009 (Jumaat). Ini kerana, saya akan menyediakan hadiah istimewa kepada tetamu yang dapat hadir pada hari tersebut. Selain daripada itu, bagi yang mendaftar sebagai ahli tupperware pada hari ahad ini, bakal menerima hadiah daripada saya.

Jadi jangan lepaskan peluang ini. Yang paling penting sekali, TIADA BAYARAN dikenakan. Dialu-alukan juga penyertaan kepada sesiapa yang ingin membawa rakan-rakan serta bagi yang mempunyai isteri yang berminat untuk menyertai parti ini.

Sebarang pertanyaan/kemusykilan, boleh menghubungi saya menerusi email
slipajepong@yahoo.com atau yahoo messenger : koalajepong.

Taraaaa...begini la rupernyer piza yang akan saya tunjukkan cara nk masaknyer...


Gambar di atas menunjukkan bekas beras yang datang dengan rekabentuk baru yang lebih cantik dan menarik.

No comments:

Related Posts with Thumbnails