Followers

Tuesday, July 21, 2009

Jubilee Tupperware 2009

Hahahha....last 2 week aku dah mc direct 1 minggu...last week lak aku cuti lg 2 ari...kamis dgn jumaat...exceli cuti tue dah lama aku apply...dr awl bln 7 lg...kang last minit tkt ada pape lak ngam koje...aku g join jubilee tupperware utk thn 2009 di Sunway Piramid Convention Centre selama 3 ari..bermula kamis smpi sabtu...eemmm...kalu ikutkan, nie 1st time aku join...bkn free tau...kena bayo...uhuhuhuuh...

Sanggup je tinggalkan anak dgn hubby..muahahahha....ari kamis tue hubby anto dkt umoh moklong kat kayangan height....then belah ptg tue kitaorg g utk registration....byk la aktiviti....ada make over, jualan brg menggunakan voucher, nett value, games etc....tp aku tk shoping sgt...ongkos ngak ada...lgpon brg2 yg ada, tk menarik hati sgt....hahahha (alasan nk sedapkan hati sendiri)....

Hari kedua lak, br la start convention jubilee...tp tue la....bg aku, pengurusan hotel sunway amatlah mendukacitakan..bayangkan kitaorg dah beratur kat luar dr kul 8am...kul 9am br ready n bleh msk...masa nk msk tue, bertolak2...korang tk yah jln....dah ada org tkg tolak dr blkg...kesian dkt peggy...dia nyaris jatuh...beg dia pon jatuh...tp sib baik aku dang ambk...uhuhuuhh...

Posing time...bini sape la yg slim melin sebelah aku nie....

Geng2 dr Optimum Power jgk...kalau tgk, kebanyakan veteran2..tp diaorg ada semangat tinggi utk melibatkan diti ngam tupperware...mmg aku salute sgt....

Yg nie lak kata aluan dr presiden bg kawasan Asia Tenggara...ape ntah nama dia....dok ingat...muahahah

Ini lak Mr. David Wong @ daud.....mr. david nie vice president & managing director utk kawasan south east markets....yg ari sabtu dia ada join lakonan psl launching produk br...aku masa tue duk ralit main game...jdk dok berpeluang la tgk aksi2 lawak nyer...main game pon, tgn + kaki belok jgk...1 habuk pon dok dpt hadiah...last2 suh moklong tlg main...dpt gok la 1 hadiah...muaahhahah.....meacih yer moklong...

Masa nie recognition utk yg naik jdk president director...kirenyer dlm tupperware, ranking nie la paling tinggi skali....ada 2 pasangan yg dpt naik....semuanyer melayu....rase bangga la jgk....so jdk kan semua tue as a challenge...

Gambo nie diambil pd ari jumaat selps hbs sesi ptg nyer seminar...semua team Optimum Power....

Sempat lg posing skali ngam kak zakiah, kak ella, kak nor..moklong dan neesa...

Kak ella..abg juni..bersabo yer...walaupon termsk dlm senarai rainbow award dan hanya dpt rainbow tot, janji leh posing ngam mr. david pon jd la kan...muahahha...nt thn dpn, kita naik ramai2 lak stage....tp bg aku, mmg tk patut la kak ella hanya dpt rainbow tot...agak2nyer tupperware dah tk de budget....cam hampes jerk

Kak ella n abg juni again...masa nie free sbb anak2 tk bwk...lps tue sambung honeymoon lak kat bali...jgn lupa souvenier dkt kami yer....kah2

Ada org tayang beg baru....all in pink...kasut pon pink tau...

Ada org kena paksa posing ngam beg pink...jgn mare abg juni...masa nie kitaorg on the way ke mcd....ada meting utk group kak ella...mmg best la meting tue....terbukak la mata aku psl tuperware nie...bkn senang nk berjaya ngam business....ngam ragam customer lg yg mcm2 ragam...leh sakit jiwa...

Tgk la aksi kak zainun yg memakai kot hitam tue...dia nie mmg pantang dgr muzik...bdn automatik terus bergoyang....dia nie mmg sporting sakan...siap wakil OP utk nyanyi ngam izhan...

Kitaorg pakat gelak kan kak nun....

Nie ari last, ari sabtu...masa nie masing2 ready utk attend dinner...kata kul 6pm dah leh msk...alih2 pihak hotel tk ready lg...kul 7pm br semua leh msk...smpikan kitaorg kena halau 2x...muahahhha..siap moklong, maziah + kak za sempat minum air yg dah diletak kat atas meja...kah2...lawak2...

Saje kenangan utk group kak ella...

Haahhaha....yg lawaknyer...jahit manik tk sempat siap...tp aku bedal gak pakai bj tue..nasib la labu....

Leh senyum lg walaupon masing2 pakat berkeroncong dah perut minta diisi....lapo seh masa nie...

Aku dgn moklong aka ikan kering terbang...muahahahha...

Korang tgk la...kak zakiah beria nk bubuh bulu mata palsu...siap dtg kat kitaorg btlkan bulu mata dia...yg lawak tue, last2 jatuh jgk...tgk2 ada dkt bawah tapak kasut dia...muahahhaha

Jgn salah phm...bkn aku yg dpt cek tue yer....kalu aku dpt, best tue...yg pasti Optimum Power dah menang dpt no 3 utk tuperware idol...kak zainun dgn izham yg jdk artis mlm tue...then 2 org anak kak noma lak jd penari...yg lawak tue, 1 family kak noma naik stage menari...kak noma dgn pakai bj kurung nyer lg...siap ikat selendang dkt pinggang...mujur kak mona tk naik skali...terpaksa control macho psl hubby ada...kah2....

Nie la dia artis tue...mmg poyos giler si izhan nie...mmg jenis slumber derk je duk atas stage buat mcm2 gaya...

No comments:

Related Posts with Thumbnails