Followers

Tuesday, July 7, 2009

Sakit Mata

Mintak maap la yer kwn2 semua....aku dah lama senyap....psl dah 2 ari mc sakit mata...bg yg merindui n3 di blog aku, doa2 kan la aku cpt sembuh k....nt dpt la aku berblogging smula....then sapa2 yg nk mc jgk cam aku, jemput la melawat aku....cnfrm esok leh mc jgk...muahahhaha...

Exceli aku kena sakit mata nie jangkit dr irfan...si irfan lak dpt jangkitan dkt nursery dia...laki aku pon kena...tp antara kami ber3, aku yg paling teruk....sehingga saat ini, mata aku masih merah bersaga....esok rasenyer kena g sambung lg mc...uhuhuhuuh...

Tp tue la..yg aku bengang sgt ngam mak bapak yg anto jgk anak ke nursery walaupon dah tau anak tue sakit mata..kang tk psl2 ramai yg kena jangkitan tue...cam tk de kesedaran sivik pon ada..pentingkan diri sendiri lg drpd nk pk tentang org lain..geram2 nyer aku....ok la...sekian saje bebelan aku utk petang nie...meacih...

6 comments:

Ayu said...

sabar na...aku kena dulu pon teruk...dekat 2 minggu baru baik...huhuhu....ms tu mmg geram ngan org yg anta anak dia yg sakit tu...tp..dia pon mayb dah tak tau nak anta anak dia kat mana....huhuuh...

Anonymous said...

hahaha...merah mcm saga ek..macam t****l le...hehehe...rehat2..nnt msk keje,x leh dh nk rehat2

Deqna said...

musim sakit mata kot.. hari tu Adam pun kena sakit mata gak.. nasib tak jangkit

KOALAJEPONG said...

ayu: 2 la psl yu...nk wat cam na...redha je la...uhuhuhu
anonymous : mcm aku tau je sape bdk anonymous nie...ayat dengki la tue
deqna : maybe la kot deqna...dkt nursery irfan pon ramai yg kena...anggap je la dpt mc utk cuti2 rehat kat umah...huwaaa

rahaizal said...

hehehe... Limau Purut 3 Serangkai,... (sendiri sambung)

KOALAJEPONG said...

ada jgk yg nk interprame...muahahha

Related Posts with Thumbnails