Followers

Friday, October 23, 2009

Aiyooo...Sdh Bersawang

Assalamualaikum semua...

Mesti korang windu kan nk baca n3 aku...eemmm...sejak 2 menjak nie, tahap 'MALAS' mmg menghantui idup aku..ntah la...nie pon dah kena ugut ngam hubby aku..dia kata kalau tk update, nt nk close terus...eeeiii..tk suka beno kena ugut2 nie...bab2 keje gt gak...yg paling jelik, org beso pon leh buat ugutan psl keje nie...sorry to say la..aku mmg tk respect langsung..bila dah berasa di atas, jdk lupa diri...perasan diri tue berkuasa beno...tp lantak la..aku peduli apa...

Fyi, dah 2 ari aku el...psl ape...psl doktor suspek irfan sakit kuku mulut...dia kena start ptg rabu ari tue...dkt bibir, mulut + tekak ada ulser...sian anak ibu...mlm kamis tue tk leh tido...asyik merengek je...pedih gamaknyer....makan + minum susu pon tk nk...

Semlm lg la...air liur asyik meleleh je...pg semlm g jupe doktor...doktor ckp kalau tk baik gak dlm masa 3 ari nie, kena refer ke spital..psl tkt merebak ke anggota dlm bdn lak...masa doktor check, ada la 2 butir merah2 kat tapak kaki...tapak tgn tk de...doktor ckp, melalui air liur la leh jangkit kat org lain...jdknyer doktor mmg tk kasik la anto nursery...

Bg aku, tk per la aku korbankan cuti aku dr nt jangkit lak kat anak org lain...nt ada lak yg kena...tp kan bgs kalau semua mak ayah pk mcm aku pk nie..psl ada je yg time anak sakit yg berjangkit, slumber derk je g anto..uhuhuuh...geram2 aku...

Tp alhamdulillah, ari nie dah kurang sakit irfan..susu pon dah bleh minum..cuma mkn je tk bleh lg...dia mtk nk mkn...tp masuk je makanan dlm mulut, dia wat kuar blk...sakit katanyer..sian lak..makin kering la anak ibu kan...ari nie pon main dgn sakan yer...semlm keje merengek je...mudah2an irfan cpt sembuh k...lgpon lanie kan musim panas...uhuhuh...ptg nie br la ujan lebat skit...kalu idak, panas je...

No comments:

Related Posts with Thumbnails