Followers

Thursday, October 29, 2009

Gaya Makan Aiskrim

Emmm...lately mmg aku MALAS btl nk update blog...memandangkan blog aku sepi je tanpa gambo...meh aku tempek gambo irfan makang aiskrim...1 ari b4 dia disuspect sakit kuku mulut...

Masa nie kitaorg mkn kat kedai mamak taman bahtera...g lepak lps blk koje...la nie ari2 keje mmg aku msk kat kedai je...wekend je aku msk..muahhaha..mmg isteri yg mithali..kwang2...kitaorg mkn mee goreng mamak...tp irfan lak nk mkn aiskrim..so layan je la gambo dia tgh mkn aiskrim k...

Biasa org buat peace 2 jari je..ini smpi 5 jari dia hentam...ikut suka la irfan oooo








Mujur tk nmpk gigi belah atas..kalu idak, adeh2...teruk beno dah gigi tue...belah bwh ok lg..gosok gigi punya pyh...bertempik cam nk pecah toilet...geram wase...

No comments:

Related Posts with Thumbnails