Followers

Thursday, October 29, 2009

Poket Doreamon

2 ari lps, aku bising dkt hubby psl sikat rambut aku, irfan dah hilangkan....punyer bengang wase...bila tanyer irfan, kat mana dia letak...dia tunjuk lubang speaker...uhuhuuhuh...aku suh dia ambk psl tgn aku mmg tk muat...tp tk dpt gak..psl sikat tue dah jatuh ke bhgn bwh...

Then semlm lak, aku ngamuk lg psl tutup bekas air hubby aku lak hilang...tanyer lg ngam irfan..dia tunjuk la dkt lubang speaker tue lg...aduss..bengang tahap dewa nie...

Pas tue mlm td, hubby bukak la lubang speaker tue....korang jgn terkejut yer..sila tgk gambo...mula2 bukak lubang speaker yg belah kanan...

Nmpk kosong je kan...

Tue dia...sdh kelihatan sikat aku...uhuhuuhuh


Tgk tue..ttp bekas air pon ada...

Uhuhuhu..tgk la..nie hasil dr 1 lubang aje...penuh...mcm2 ada...menan dia punyer belambak...pen bape btg...ngam duit syiling lg...cam kotak simpanan lak jd nyer...nie bape thn nyer simpanan tk tau..berus pon ada....

Kita tgk lak hasil simpanan dr lubang speaker belah kiri...




Patut la kitaorg crk mana hilangnyer keta shell nie...ada 7 biji semua..ruper2nyer semua irfan sumbat dlm lubang nie...aku pelik gak..nk kata aku simpan, tk de dlm kotak keta tue...bb ultraman pon ada....

6 comments:

Ayu said...

hahaha..cerdok le irfan ni...selamat sume mainan dia dalam lubang tu..kih..kih..

KOALAJEPONG said...

muahahha..2 la psl yu...hbs ngam sikat aku dia isi...smpi nk penuh dlm lubang tue dia isi

Aishah@Ariffin@Aqil said...

salam lona...tabik betui ahh kat irfan ade 2 poket doremon tu...doremon jepun pon tak leh kuar kete shell tu....

KOALAJEPONG said...

wkum idah...2 la psl...kami mmg tk sangka dia buh dlm lubang tue...muahahha

leily said...

hahaha, nakal la irfan mu mekna..
nasib bleh amik balik..

KOALAJEPONG said...

hoh la lie...kalu dok leh ambk, 20 thn akan dtg, jdk harta karun yg berharga...muahahha

Related Posts with Thumbnails