Followers

Friday, January 1, 2010

Makan Lagi....

Askum semua...hepi new year...semoga apa yg ingin dicapai thn lps tercapai...kalau tk tercapai, pasang lg azam tue thn nie...ngeh2....aku nyer azam....malas nk pasang azam....muahahha...

Memandangkan byk aktiviti yg terperuk dlm simpanan, ari nie br aku nk publish....masa awl2 pregnant ari tue, mood masak2 mmg tk dak...malas tahap gabang...kalau ari keje, tiap2 ari mkn kat kedai....mau kopak la jgk....ari cuti je aku masak...nk kata aku mabuk, alhamdulillah tk de...bb saje nk bg aku rehat....kui2...

Aku rase n3 yg aku nk post nie dah 1bln kot. berlalu...muahahha...masa nie kitaorg mkn dkt dusun bay...lps blk keje la terjah...tmpt nie mmg faberet irfan..psl kat sini ada ruang jual makanan ringan...masa smpi mesti dia nk beli pape..alik blk pon nk singgah lg...uuuhuhuh...irfan..irfan...

Nie la menu baba pilih petang tue...american set...sesuai la ngam tuan yg nk mkn tue...ada daging lembu, daging kambing...ayam....byk giler...aku tumpang je la mkn skit....

Tengok la tue...pinggan dia pon punya bosar...muahahhha


Dah nk hbs....aku kutip fries ...yum2...

Kusyuk giler makang....

Irfan lok order aiskrim...idup tk lps ngam aiskrim...sbb tue gigi comei sgt lening...

Gula2 no. 8 tue dia pau dkt kedai runcit kat situ...

Nie lak sate....padan aku sorang je makan...tk silap aku, masa tue aku order mee ladna kot...giler melantak....muahahha....sekian saje sesi mkn2...

No comments:

Related Posts with Thumbnails