Followers

Friday, January 1, 2010

Musim kenduri kawin

Sempena cuti skolah nie, mmg musim org kawin kan.....leh kata tiap2 minggu ada jemputan...biasa la tue...time cuti panjang gini la masing2 ambk peluang....

Last week g kenduri nani dkt kepala batas, pulau pinang...kitaorg mmg blk kg hubby la....psl dkt je dgn umah pengantin....kitaorg g konvoi ramai2 umah pengantin.. skali ngam family ila, salmi + kak nana....smpi2 sana, mmg ramai la jupe kwn2 upsi....

Nie la pengantin nyer...normazni aka nani...comei kan....tp dah jd bini org...masa nie kami masing2 pakat ambk peluang bergambo ngam nani....b4 pengantin laki smpi...pape pon, kak ina sekeluarga doakan kebahagian nani k...dunia n akhirat...

Sempat lagi la aku berposing ngam nani...uhuhuuh...kembang bape mangkuk la aku kan...

Tak silap aku....3 minggu lepas, ari ahad kami g 2 buah kenduri kawen...g skali ngam family ila....

Nie 1st kenduri kami g...umah en sulaiman, lecturer fakulti my hubby...anak ppuan en sulaiman, awe yg kawin....2 dia gambo pengantin...dulu awe wat praktikal kat opis aku....

Masa kat kenduri awe, sempat laki hubby ambk gambo dgn awek dia...patut aku jeles ke tk ek....pantang jumpa awek dia, mesti nk dukung2...ngeh2....comei kan anak dara yg pakai topi nie...

Laki aku bkn apa...dia kemaruk tue nk bb girl...tp tk bo ngaku..buweeekkk...

Awek my hubby..nama nyer hanis...aku sebenonyer mmg teringin anak ppuan...tp berdoa je la kan...kalau tk dpt, nk buat mcm mana..semua tue atas kuasa Allah jua....yg penting, semuanyer sihat dan sempurna...uhuhuuh

Yang pakai tudung merah tue la mak bb hanis td....aka ila...muahhaha...dia nie mmg jenis tk suka bergambo....mesti dia lari...masa nie heran lak dia leh tgk kamera....ekekke

Lepas hbs mkn2 kat kenduri awe, kami g lg 1 kenduri....umah kak saayah kat kg seri geriang...kak saayah nie 1 opis ngam my hubby....bkn dia yg kawin..tp anak ppuan dia...sila tgk gambo pengantin k....

On the way blk umah tue, sempat la ambk gambo curi bdk nakal nie...punya la letih, tido pon ikut lending je....

Mcm gini pon ada gaya tido nyer....

No comments:

Related Posts with Thumbnails