Followers

Friday, November 18, 2011

Musim Mengepam

Syukur ke hadrat Ilahi kerana rezeki saya agak murah sejak akhir2 nie..byk kwn2 yg order especially apam dot2 nie...keje saya mengepam je la dr last week...saya mintak maaf sesgt pd kwn2 yg saya tk dpt nk ambk tempahan...saya mmg tk cukup kakitangan...uhuhuuh...lgpon saya mmg bekerja...membaking hanya sekadar part time...tp disebabkan minat, saya sanggup je korbankan masa tido...tp tk bgs sgt la...

Kalau ikutkan, mmg ada perancangan ke arah nk kembangkan lg business...tp biar lah berperingkat dan ikut kemampuan...lanie fokuskan dulu pada kerja...sampai masa dan ada peluang...boleh la jdk BOS pulak..hahahhaha...ntah bila la kan...kalau umo masih panjang, insya-allah ada la kan...

Apam2 nie disiapkan pada pagi td...ada 2org customer yg order...tq all...kalau ikutkan ada lg yg nk order, tp mmg terpaksa tolak...sop2...

Yang nie lak diorder oleh kwn2 jiran saya...mekasih ye kak nor..tlg jdk org tengah...

Campuran apam2 nie pulak diorder oleh radiah...tq radiah :)

Ada jgk yg request utk buat kelas....tgk la mcm mana nt ye...saya on aje...tp nk kena tgk kesuaian masa saya jgk la...ngam anak kecik lg..akan mengharukan keadaan...hehhehe...

2 comments:

White Rose said...

kak ina...mawar dh cube jumaat lepas..apam tu naik bila x buh ovellete..huhuhuhu..tp masih x gebu lawa mcm kak ina buat...kak ina bancuh pekat2 ye..dot2 mwr buat tu x bape jadi dot2..ade yg tenggelam dot2nye..ade yg x bolat..hahahaha

KOALAJEPONG said...

white rose : ooo...gt...mawar kena letak tau ovellete...nt tk gebu apam tue...nk kata pekat sgt tue tk jgk...tp dia mcm fluffy skit adunan dia...dot2 kalau nk cantik, mawar guna nozel ngam piping beg

Related Posts with Thumbnails