Followers

Thursday, July 8, 2010

Pakcikku Sakit

Exceli pakcik aku aka pokwa dah dkt 1 bln duk wad...2 ari lps dia dimskkan ke wad icu, hospital ampang...b4 ni dkt 20ari dia berada di hospital kajang...

Aku rase terkejut sgt bila dgr dia dimskkan wad icu...tp alhamdulillah, lanie pokwa dah stabil...cuma perlu duk icu lg sbb keadaan dia masih lemah...pokwa masih memerlukan bantuan oksigen lg...

Sbb munasab dia sakit kerana jangkitan kuman yg serius...b4 nie dia batuk dkt 1 bln....jangkitan kuman dah menyerang organ2 bdn utama sprt buah pinggang, paru2 & jantung bengkak...

Lanie mak, pakcik n makcik aku ramai yg trn dr ganu nk g melawat pokwa..insya-allah esok aku n hubby nk g tgk...

Cuma dlm hati aku masih sebak la bila dpt tau pokwa sakit...b4 nie kami mmg rapat....pokwa merupakan adik bongsu mak aku...kami di ibaratkan anjing dgn kucing...kami akan sentiasa perang mulut...kami bergaduh pon sekadar gurauan sahaja...tk pernah berlarutan...

Papepon, aku sekeluarga mendoakan semoga pokwa cpt sembuh...aku rindu nk dgr ayat2 perasan pokwa...suena, semoga sabar n tabah hadapi segala dugaan dr Allah swt...

Gambo pokwa n keluarga...masa nie pokwa sihat lg



Uhuhuhuh...kurus kan pokwa...masa nie hubby g melawat pokwa 2 minggu lps di hospital kajang...
Lanie aku tk tau la fizikal pokwa mcm mana...mesti bertmbh kurus...pokwa, semoga cpt sembuh yer...

4 comments:

moklong said...

aku pun mdoakn semoga pok wa cepat sembuh...muka pun dh ln sgt aku tgk bila dia dh kurus....

KOALAJEPONG said...

tue la long...sian kat pokwa...pape pon, mekasih long tlg doa

irma said...

la...husband chekuna rupernya..
siannya...harap2 semoga cepat sembuh..

KOALAJEPONG said...

ima : a'ah husband chekuna...mekasih ma...esok aku nk g melawat kat spital ampang

Related Posts with Thumbnails