Followers

Tuesday, June 2, 2009

Tag Dari Madam Liza Yg Cute Miut

Liza..aku mintak ampun yer..psl lmbt bebeno nk reply ko nyer tag...ekekek...aku nie ikut musim nk update blog...kalau mai angin MALAS kus2, jdk la lagu nie....hehhehe...untuk penuhi ko nyer permintaan, jom layan aku nyer jawapan...

1. Org luar sana tak kenal siapa kamu. Perjelaskan siapa kamu?
Masa baby ari tue, mok dgn aboh wi nama Azlina Binti Abd Rahman...biasa org panggil na, ina, mcna, lina, lona...kalau baba dgn irfan lok, panggil aku..ibuuuuuu...hehehe...aku nie anak sulong drpd 7 adik beradik dan merupakan anak ppuan tunggal....sdh berkawin selama 3 thn dan mempunyai srg hero bernama Muhammad Irfan Bin Rahaizal...

2. Sikap kamu yang mantap?
Aku nie suka je tolong org dan tk hrp pon org balas blk pertolongan aku...pendengar yg setia kot...kalu org cite pape, aku dgr je la...at least org tue rase lega skit kan bila ada masalah...

3. Sikap kamu yang sangat jelek
ahahhaha...aku nie ikut mood..kalau mood tgh elok, elok la aku...kalu tgh tk elok, ada la yg akan menjadi mangsa keadaan...cuba teka sape dia yg kena...hehehhe...perangai aku dr dulu...aku nie suka tangguh keje...mcm yg aku kata td la...buat pape ikut mood...lupa lak..campur lak dengan MALAS...

4. Apa gadjet yg kamu selalu bawak?
Ape lg...handphone la kan..nyawa tue...

5. Dah berapa handphone kamu pakai selama nih? Senaraikan brandnye. Jenama handphone yang sedang kamu gunakan sekarang? Dah berapa lama?
Semua skali 3 jenis je aku rase...hahahha...kalau korang baca n3 nie, mesti cam poyo je kan...well, aku mmg jenis tk suka nk tkr2 tepon...selagi hayat tepon tue masih bernyawa, selagi tue la aku redah aje pakai....

Pasal aku rase tk terkejo nk beli yg updated nyer hp..duit pon terbang kan..lgpon aku rase, byk lg benda yg lbh penting nk beli dr handphone....jdknyer, pakai je la selagi boleh...

Nie la tepon 1st aku...nokia 8210...masa nie aku beli masa keje kat upsi la...beli dgn duit 1st gaji....hahhah...kalu korang nk tau, masa study aku mmg tk de hp...pakai public phone aje...masa tue mmg tk mampu nk pakai...masa aku beli thn 2002...

Yg ni lak nokia 3120...aku beli lain sbb tepon hak lama nk kasik dkt aboh...nie pon aku start pakai thn 2005 rasenyer...la nie tk pakai dah...kebetulan ari tue hp hubby jatuh dlm sungai masa dia kayuh ari tue...sempat la diselamatkan tp dah tk bernyawa...la nie dia pakai la utk sementara waktu walaupon tk canggih..kah2...kesian baba...

Yg nie lak samsung SGH-C130...tepon nie aku dpt masa cabutan bertuah family day opis aku...thn 2007 kot...smpi la nie la aku masih pakai hp nie...hahhaha..korang nk gelak pon gelak la...dlm hati tue mmg la teringin gak nk pakai hp canggih manggih mcm org lain...tp nnt la dulu....malas lg nk membuat pembaziran....

6. Siapa best friend kamu?
Kalu nk hitung sape best preng aku, tersangat la ramai...rasenyer tk leh nk kire ngam jari...tp yg terdekat, adalah my hubby la...

7. Siapa yang kamu sayang selain family?
Semua org aku sayang...

8. Lagik 10 tahun kamu jadi ape?
Hahhaha...angan2 aku je la nie...impian aku...kalau bleh dan dimurahkan rezeki, aku teringin sgt nk bukak stokis tupperware dkt tanjong malim nie..nnt idak la aku nk kena berulang ke Shah Alam je utk ambk barang yg korang order...korang pon tlg la doa utk aku jgk....aku mmg suka business nie...amin...

9. Kata-kata hikmah yang kamu pernah dengar dan paling suka?
Honesty is the best policy...ape jua yg kite buat, buat la dgn jujur dan tidak menyakitkan hati org lain...jgn jdk hipokrit dan suka ckp cam bgs....tp disebaliknya....

10. Dalam blog kamu, sudah ada berapa followers?
hehehe..br ada 12 org...

11. Senaraikan follower yg paling kamu suka?(tak kira kuantiti).
Semua aku suka...lps nie add la aku sebagai follower korang

12. Saya nak tag :
i) ina moklong
ii) irma
iii) kak zah
iv) amrah

dan juga sape2 yg rase nk buat tag nie ok..mekasih semua..muaahhhh

No comments:

Related Posts with Thumbnails