Followers

Saturday, March 13, 2010

Toilet Training

Slamat tgh ari semua...mesti semua pakat bz kat dapur kan...aku dah rilex psl ari nie msk nasi lomak ikan tongkol...disebabkan tahap kerajinan yg terlalu tinggi, aku terus masak lebih utk dimkn sehingga petang karang...muahahaha...sila jgn ikut perangai aku ok....

Ari nie aku nk cite psl irfan lg...psl toilet training...kalau ikutkan stakat nie, bab2 kencing dah ok...dia leh ckp nk kencing then g sendiri toilet...cabur seluar pon reti..bukak paip n basuh tut..tut sendiri...la nie pon aku biar smpi mlm tk pakai pampers...cuma time tido pakaikan jgk pampers...

Cuma yg tk lepas lg tang membuang air beso...uhuhuhuuh.....dah byk kali pesan, kalau nk kencing atau berak, kena msk toilet...gamaknyer dia tk reti nk bezakan...2 ari sudah, baba dia cite...irfan lain mcm je..bila tanyer kata nk kencing...so baba dia biar je la dia msk toilet..yg pelik tue lama skit dr biasa...aku lak mandi masa tue...bila aku sdh mandi, tgk2 ada 'biji timah' size beso kat dlm toilet then kat luar pintu ada seketul...uhuhuhuh...ruper2nyer dia membuang...

Aku nk marah pon tk jadi..aku ngam hubby duk tergelak je la ngam gelagat irfan nie...cam kucing pon ada suka membuang merata2 tmpt...gamaknyer dia fobia nk duk dkt toilet mangkuk tu...lps nie nk kena cr toilet bowl utk bdk nyer..kena latih jgk nie sementara bb tk keluar lg...

Bila tanyer pengasuh dkt sekolah, diaorg kata irfan senyap je...tk nk bg tau nk kencing atau berak..sedo2 dah kencing dlm pondok kat sekolah atau pon tempat tersembunyi...uhuhuhuuh...jdk pemalu plak dah...bab kata ema..nk bg tau cikgu malu..tp membuang merata2 tmpt tk malu...muahahha...

Tapi gt la..nk tk nk aku kena byk sabo la nk train dia...yg psl kencing ari tue pon take time jgk...so hrp nyer aku dpt sabo ler...uhuhuuh....

2 comments:

Mek Comel said...

hahahahaha......kelakor guh ar bila bace hok ni " tgk2 ada 'biji timah' size beso kat dlm toilet then kat luar pintu ada seketul"

KOALAJEPONG said...

kah2...kalu leh jual, lama doh aku kayer...

Related Posts with Thumbnails