Followers

Monday, March 1, 2010

Top Model 2010

Taraaaa...Irfan di sini...tgk la gelagat dia yg gedik...skali imbas tgk, cam pakai skirt kan...tp sebenonyer bukan..irfan pakai seluar tue...tp dia g msk dua2 belah kaki dlm 1 lubang je...nie gara2 ajar dia kencing sendiri la...kan dlm n3 yg lps aku ada mention psl aku dah slow2 ajar dia tk pakai pampers...

Memandangkan kerap sgt nk g toilet walaupon tk kencing, jdk aku biarkan dia g sendiri je toilet...then dia akan bsh sendiri dia nyer tut..tut...lps tue seluar pon aku suh irfan blajo pakai sendiri..biasanyer ok je..cuma senget skit tue standard la...ntah mana mana ari tue dia leh pakai mcm tue...uhuhuuhuh..masa nie aku tgh duk kat dapur masak...gerak hati cam nk g intai je dia buat ape..tgk2, mcm tue la hasilnyer....

Kes tk pakai baju nie lak gara2 dia main air masa duk dlm toilet...b4 tue dah basah 2 helai bj dah...last week masa train dia, ok je..direct je dia bsh tut..tut...dia tue..aku heran la nape bj basah..then aku intai masa dia duk dlm toilet..ruper2 nyer ambk peluang la...siram air dr atas bdn smpi la ke bwh...

Aku pon naik berantu la...mana larat nk bsh bj byk2 tue (psst exceli sumbat dlm mesin bsh je..hahahha)...lps dr tue, aku langsung tk pakaikan bj...aku ckp biar cekci gt...pakai seluar sdh...lg la lanie tgh musim panas nie...


Abaikan brg2 yg belambak kat atas meja tue...

Muahahha...bila tgk blk gambo nie, rase nk tergolek je...ada lak balance sebelah lg seluar tue...mcm2 hal la irfan ooooiiii...

4 comments:

Ina said...

kreatif la tu....mn la th ada fesyen designer leh dpt ilham bl tgk gambar ni..hehehe.....

KOALAJEPONG said...

muahaha..tau dak per...fesyen terjuntai lagu tue

Ina said...

opppsss...sensor tu tang terjuntai...hehehe...

KOALAJEPONG said...

muahaha..tau tk per..pereka fesyen thn 2010 katakan...

Related Posts with Thumbnails