Followers

Friday, December 5, 2008

balik cuti

Petang nie aku ambk half day...psl nk blk penang...nk raye haji nyer psl..hehehh....dkt opis, ramai yg ambk timeoff..uhuhuh...lps nie nk kena alert dah psl timeoff....

Kpd yg merindui aku, aku cuti smpi kamis dpn yer...jumaat br ada blk...kah2....meluat plak bila baca blk bendaper yg aku taip...sabo yer...so pape hal, leave ur msg k...nt blk aku baca....

K la...slamat mengorbankan lembu..kambing...ayam n last skali diri sendiri...wakakka....ye la..psl diri sendiri nk kuarkan duit...aku gak yg blm berkesempatan nk buat akikah utk irfan....uhhuuhuh...nt la, nk kena collect duit dulu....kalau nk buat korban, lg la tk tau bila nyer...

Kalau ikutkan, byk nyer dlm pala otak nie plan...nk buat nie..nk buat tue...tp kena utamakan yg penting2 dulu....kena buat budget yg berhemah....

No comments:

Related Posts with Thumbnails