Followers

Thursday, August 12, 2010

Hasil Pengepaman Pertama

B4 nie kan aku ada story mory psl aku dah beli pam spectra3 kan..so pg senin br nie baru aku berkesempatan mengetest pam tue...aku pam b4 nk g koje...jdk nyer dpt la dlm 2oz..alhamdulillah...walaupon tk byk mana, at least ada jgk susu utk iyad...

Kalau korang pasan, yg botol kecik tue cam tk de susu je kan..dpt dlm bape titik je tue..yg tue hasil dr sebelah kanan..psl nyer iyad tk bo minum sgt belah kanan..itu yg dpt hasil sikit je..psl kurang rangsangan dr iyad..ngeh2...

Dia lg suka isap belah kiri..org kater belah kiri tue air...ntah la iyad nie..pelik skit dr bb lain..kebanyakan bb suka belah kanan...kebiasaan nyer aku dpt hasil byk dr belah kiri je..pernah dpt 3.75oz tau...kalau la belah kanan pon byk, mesti hasil EBM aku byk kan..sedey btl la...

Tp tk per..aku tk kan berputus asa...akan berusaha dgn lbh gigih lg..cian anak ibu...iyad lg suka minum susu bdn dr susu tepung....mudah2an 1 ari nt aku dpt bg full breastfeed....amin..mudah2an segala usaha aku dipermudahkan + diberkati oleh-NYA...

No comments:

Related Posts with Thumbnails