Followers

Friday, August 20, 2010

Iyad BerCD

Ari ahad lepas aku dah start pakaikan iyad CD yg aku beli b4 nie...kalau siang aku pakai 1 insert je...tp nk kena rajin tukar la setiap 3-4jam 1x....CD yg ada dlm koleksi semuanyer velcro...so senang la nk pakai...aku laraskan size inner kpd size M...comei je kan bila bb pakai CD nie...
Kalau mlm plak aku pakaikan 2 insert...tp masa tue bocor psl pakai smpi 8jam...so next time kena bgn la utk tkr...psl iyad nie kuat kencing jgk...depends pd bb la..kalau tk kuat kencing, rasenyer tk bocor...

Ari senin lak aku try bwk 2 set CD utk pakai kat taska...tp ntah la..owner taska mcm tk nk je...ptg tue dia siap jupe aku nk ckp psl CD nie..dia ckp pd dia ok..tp kesian dkt iyad..dia ckp iyad cam tk selesa je..nt tkt terbantut perkembangan dia psl CD tue nt jdk berat...so ssh nk bergerak...pdhal b4 nie aku tanyer, dia ckp ok je kalau nk anto...ckp berbelit plak...poning den...
Eemmm...so buat masa skarang nie, aku stop dulu anto taska...just pakai kat umah je dulu..nt bila aku rase dah ok, aku anto balik...malas nk komen byk...

Korang tgk iyad selesa ke tk pakai CD? pd aku cam ok je..dia selesa je time tido n duk baring2...cuma nmpk gedabak besar je la...


No comments:

Related Posts with Thumbnails