Followers

Friday, August 20, 2010

Reti Demand Plak

Kalau ikutkan, dari dalam pantang lagi iyad byk minum susu tepung..masa tue aku bg susu dutch lady...tergolong antara susu yg murah la...iyad mmg minum la tanpa byk songeh...dlm pantang plak, dia lg byk minum susu tepung dr susu ibu...

Lps dah hbs pantang n dah balik semula ke tanjong malim, aku ajar balik iyad minum susu ibu...langsung dia tk bape nk susu tepung...bila dah anto ke taska, ada la aku bekalkan susu perah..tp still tk ckp utk tampung keperluan iyad..jdknyer aku still bekalkan susu tepung di taska...

Ruper2nyer iyad nie demand...1st week anto kat taska lg dia tk bo minum susu dutch lady..keje ngamuk je...tp tue la..br dlm minggu nie kami dapat tau semua tue..so start ari selasa ari tue, dah tukar ke susu bebelac plak...1 tin seberat 400gram berharga rm20.90...leh dpt susu abg irfan 1kg...bab kata baba..iyad pandai nk susu mahal plak lanie...cam tau2 je...tp tk kisah la...janji iyad tk mengamuk sakan udah la yer dik...
Patut la aku perasan...start last week iyad cam bad mood je..bila ajak sembang, dia tk nk pandang muka kita...asyik paling ke lain je...cam ada masalah je...nk ckp tp tk leh lg...hehehe...start tukar susu, galak je bila ajak sembang..mmg berbeza la keadaan dia...uhuhuuhu....

No comments:

Related Posts with Thumbnails